WEKO3
アイテム
Towards the ‘informed use’ of information and communication technology in education: a response to Adams’ ‘PowerPoint, habits of mind, and classroom culture’
http://hdl.handle.net/10445/5767
http://hdl.handle.net/10445/5767a18ae257-052f-4b3c-97d5-7a48c7760a6e
Item type | 学術雑誌論文 / Journal Article(1) | |||||
---|---|---|---|---|---|---|
公開日 | 2011-03-01 | |||||
タイトル | ||||||
タイトル | Towards the ‘informed use’ of information and communication technology in education: a response to Adams’ ‘PowerPoint, habits of mind, and classroom culture’ | |||||
言語 | ||||||
言語 | eng | |||||
資源タイプ | ||||||
資源タイプ識別子 | http://purl.org/coar/resource_type/c_6501 | |||||
資源タイプ | journal article | |||||
アクセス権 | ||||||
アクセス権 | metadata only access | |||||
アクセス権URI | http://purl.org/coar/access_right/c_14cb | |||||
著者 |
Michael, Vallance
× Michael, Vallance× Towndrow, P. A. |
|||||
内容記述 | ||||||
内容記述タイプ | Other | |||||
内容記述 | Journal of Curriculum Studies | |||||
書誌情報 | 巻 39, 号 2, p. 219-227, 発行日 2007 | |||||
査読有無 | ||||||
値 | あり/yes | |||||
研究業績種別 | ||||||
値 | 原著論文/Original Paper | |||||
単著共著 | ||||||
値 | 共著/joint |