WEKO3
アイテム
Pedagogic transformation, student-directed design and computational thinking.
http://hdl.handle.net/10445/8440
http://hdl.handle.net/10445/844030e8c231-23a3-446b-ac1f-7a6693040dee
| Item type | 学術雑誌論文 / Journal Article(1) | |||||
|---|---|---|---|---|---|---|
| 公開日 | 2017-03-02 | |||||
| タイトル | ||||||
| タイトル | Pedagogic transformation, student-directed design and computational thinking. | |||||
| 言語 | ||||||
| 言語 | eng | |||||
| 資源タイプ | ||||||
| 資源タイプ識別子 | http://purl.org/coar/resource_type/c_6501 | |||||
| 資源タイプ | journal article | |||||
| アクセス権 | ||||||
| アクセス権 | metadata only access | |||||
| アクセス権URI | http://purl.org/coar/access_right/c_14cb | |||||
| 著者 |
Michael, Vallance
× Michael, Vallance× Towndrow, Phillip |
|||||
| 内容記述 | ||||||
| 内容記述タイプ | Other | |||||
| 内容記述 | doi/10.1080/1554480X.2016.1182437 | |||||
| 書誌情報 |
Pedagogies: An International Journal. 巻 11, 号 3, p. 218-234, 発行日 2016 |
|||||
| 査読有無 | ||||||
| 値 | あり/yes | |||||
| 研究業績種別 | ||||||
| 値 | 原著論文/Original Paper | |||||
| 単著共著 | ||||||
| 値 | 共著/joint | |||||
| 出版者 | ||||||
| 出版者 | Taylor & Francis | |||||