WEKO3
アイテム
Entertainment Feature of a Computer Game Using a Biological Signal to Realize a Battle with Oneself
http://hdl.handle.net/10445/4065
http://hdl.handle.net/10445/40655840107c-5aba-4f1e-bc75-eac706e4d205
Item type | 学術雑誌論文 / Journal Article(1) | |||||
---|---|---|---|---|---|---|
公開日 | 2010-03-30 | |||||
タイトル | ||||||
タイトル | Entertainment Feature of a Computer Game Using a Biological Signal to Realize a Battle with Oneself | |||||
言語 | ||||||
言語 | eng | |||||
資源タイプ | ||||||
資源タイプ識別子 | http://purl.org/coar/resource_type/c_6501 | |||||
資源タイプ | journal article | |||||
アクセス権 | ||||||
アクセス権 | metadata only access | |||||
アクセス権URI | http://purl.org/coar/access_right/c_14cb | |||||
著者 |
Sakurazawa, Shigeru
× Sakurazawa, Shigeru× Yoshida, Naofumi× Yoshida, Naofumi× Tsukahara, Yasuo× Matsubara, Hitoshi |
|||||
書誌情報 |
Entertainment Computing ICEC 2004 p. 345-350, 発行日 2004 |
|||||
研究業績種別 | ||||||
値 | 原著論文/Original Paper | |||||
単著共著 | ||||||
値 | 共著/joint |